субота, 12. децембар 2015.

Loreal True Match

Danas pričam o Loreal True Match puderu. Meni je ovo najbolji puder u drogerijskom rangu koji se može naći na našem tržištu. Koristim ga dugo za dnevnu, večernju pa čak i scensku šminku. 
True Match je tečni puder koji se prilagođava teksturi i boji kože. Stapa se sa prirodnim tonom kože, ne sadrži filtere, parfeme i ulja. Namenjen je svim tipovima kože, sadrži SPF 17. 
Dolazi u staklenoj bočici od 30 ml sa pumpicom.  Na poleđini bočice je istaknuta deklaracija proizvoda. Ima široku paletu boja, tako da svi mogu naći ono što njima odgovara. 
Dobra stvar kod ovog pudera je to što ima oznaku podtona. 

Zaista se pokazao kao odličan. Lako se blenda, prilagođava se prirodnom tonu kože. Na koži je prijatan, čini je mekom i baršunastom. Izgleda prirodno i meni se posebno svidelo što se brzo i lako suši i uopšte se ne primećuje na koži da imate puder. Nemate osećaj maske na licu. Ima srednju pokrivnu moć koja može da se nadograđuje.
Kada se istisne dosta je redak ali to ga čini tako laganim i prijatnim. 


Ovo je par sekundi nakon nanošenja. Kao što sam rekla veoma dobro pokriva i brzo se suši. Iako je namenjen svim tipovima kože ja bih ga preporučila devojkama sa normalnom i suvom kožom. Ukoliko imate kombinovanu ili masnu kožu velika je verovatnoća da će T zona nakon nekog vremena da prosija. Nakon nanošenja preporučujem da se puder fiksira puderom u prahu ili kamenu, čisto da mu se produži trajnost.

Na kraju suma sumarum, veoma dobar i kvalitetan puder. Regularna cena  mu je oko 25 KM. Može se nabaviti u svim Cm i Dm marketima i u nekim Didaco radnjama. Često imaju i sniženja, ja ga kupim za 18, 19 ili 20 KM.
Meni bočica od 30 ml traje skoro 4 meseca, s tim da se šminkam skoro svaki dan, tako da je ovo odlična investicija. Ukoliko želite dobar, kvalitetan i postojan puder onda je Loreal Tru Match savršen izbor,

Нема коментара:

Постави коментар