субота, 12. децембар 2015.

Neven krema

Neven krema za negu i zaštitu svih tipova kože, posebno za suvu, osetljivu i oštećenu. Sadrži uljani ekstrakt nevena koji zajedno sa vitamnom E i pantenolom deluje umirujuće, zacelujuće i obnavljajuće. Ostale komponente kreme doprinose izrazitoj hidrataciji kože i čine je izrazito mekom i sjajnom. Ne ostavlja vidljivi masni fil nakon nanošenja, zbog čega se može koristiti na svim delovima tela gde je koža suva i oštećena. Ne sadrži parabene.

Iskreno, za nevenovu kremu sam zaboravila i da postoji. Sećam se nekada davno da smo je imali u kući i da se potrošila i više je niko nije kupovao. Pre neko vreme išla sam sa mamom u kupovinu i videla slučajno na polici nevenovu kremu. Cena je bila niska, oko 4KM 150 ml kremice. Ja sam je uzela čisto da probam i oduševila sam se. Baš kao što piše na deklaraciji krema za SVE ! Žute je boje, ambalaža je plastična. Krema je fenomenalna, koristila sam je umesto mleko za telo, posebno sam mazala laktove i kolena gde je koža suvlja, za zanoktice, stopala, ruke, lice, itd. Veoma brzo se upije, koža  nije masna, a opet je i hidrirana meka i glatka kao saten. Volim isto da pred spavanje tapaciram ruke i lice sa gomilom kreme i do ujutru se sve upije a koža bude divna.
Ovo je definitivno krema koju svaka kuća treba da ima. Veoma je zdrava i korisna a opet je veoma pristupačna . Može se naći u bilo kojem bolje snadbevenom marketu, Cm-u, Dm-u , Didacu, a veoma je jeftina tako da svi mogu da je kupe.

Нема коментара:

Постави коментар